20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39442, W.39303, W.39505, W.39504, W.39304, W.39305, W.39914, W.39915 (8 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Integracja społeczna osób niepełnosprawnych: 1. W. Dykcik. Efekty i uwarunkowania integracji społecznej uczniów niepełnosprawnych z rówieśnikami na wsi i w mieście; 2. A. Maciarz. Psychoemocjonalne problemy społecznej integracji dzieci niepełnosprawnych; 3. G. Gunia. Opinia dorosłych osób z wadą słuchu na temat integracyjnego systemu kształcenia; 4. D. Kornaś. Wpływ aktywności zabawowej na rozwój psychoruchowy dzieci głuchych z przedszkoli masowych i specjalnych; 5. E. Minczakiewicz. Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w szkole masowej; Część 2. Problemy szkolnictwa specjalnego: 1. J. Wyczesany. Nauczyciel-wychowawca wobec problemów edukacji specjalnej; 2. M. Klaczak. Rewalidacja dzieci głuchych w okresie przedszkolnym a ich osiągnięcia w zakresie matematyki w klasie I; 3. B. Oszustowicz. Sytuacja szkolna uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim skierowanych do szkoły specjalnej po kilkuletnim okresie nauki w szkole masowej; 4. J. Wyczesany, E. Dyduch. Nauczanie indywidualne w środowisku rodzinnym w świetle badań; 5. T. Oleńska-Pawlak. Niepszystosowanie i niedostosowanie społeczne dzieci w ośrodkach leczniczo-wychowawczych; Część 3. Teorie i tendencje wychowania i kształcenia niepełnosprawnych: 1. B. Grochmal-Bach. Wartości terapii kreatywnej w nowoczesnym podejściu do pedagogiki holistycznej; 2. M. Dąbrowska, D. Wolska. Próby terapii nieprawidłowego rozwoju komunikowania się dzieci autystycznych; 3. D. Łakomy, M. Trojańska. Wpływ różnych form terapii na samoocenę zachowań moralnych dzieci lekko upośledzonych umysłowo w wieku 8-12 lat; 4. A. Mikrut, S. Olszewski. Wpływ wybranych aspektów środowiska rodzinnego na samoakceptację uczniów szkół podstawowych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 5. Olszewski S. Agresja u osób o obniżonej sprawności umysłowej - rodzaje oddziaływań psychopedagogicznych kierowanych na zachowanie agresywne dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; 6. A. Byczyńska, E. Kudłacik. Diagnoza i terapia zaburzeń w zachowaniu dzieci o obniżonej sprawności umysłowej; Część 4. Podmiotowość osób niepełnosprawnych: 1. A. Rakowska. Kompetencja komunikacyjna dziecka niepełnosprawnego; 2. P. Majewicz. Koncepcja samego siebie u młodzieży z dysfunkcjami narządu ruchu; 3. K. Parys, M. Trojańska. Młodzież upośledzona umysłowo w stopniu lekkim wobec cierpienia; 4. B. Urban. Zaburzenia emocjonalne a przestępczość młodzieży; 5. J. Jedynak. Potrzeby psychospołeczne dzieci z dysfunkcją narządu ruchu
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej