20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38590 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Teoretyczne podstawy rozwoju umiejętności czytania: 1. Czytanie jako forma komunikacji językowej; 2. Istota komunikacji językowej; 3. Pojęcia czytania; 4. Struktura procesu czytania; 4.1. Rozwój umiejętności czytania i jego determinanty; 4.1.1. Etapy rozwoju umiejętności czytania; 4.2. Uwarunkowania rozwoju czytania; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań: 1. Cele badań; 2. Zmienne i ich wskaźniki; 3. Modele badań, techniki i narzędzia pomiaru; 4. Dobór próby i etapy badań; Rozdział 3. Dynamika rozwoju umiejętności czytania uczniów szkół specjalnych w procesie kształcenia: 1. Zmiany poziomu i struktury techniki rekodowania; 1.1. Zmiany sposobu rekodowania; 1.2. Zmiany wskaźników poprawności rekodowania; 1.3. Zmiany wskaźników tempa rekodowania; 1.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru techniki rekodowania; 2. Zmiany poziomu i struktury umiejętności czytania ze zrozumieniem; 2.1. Rozwój umiejętności czytania na poziomie elementarnym; 2.2. Rozwój umiejętności czytania na poziomie dosłownym; 2.3. Rozwój umiejętności czytania na poziomie interpretacyjnym; 2.4. Zmiany w globalnych wynikach pomiaru umiejętności czytania ze zrozumieniem; Rozdział 4. Psychologiczne i społeczno-pedagogiczne determinanty rozwoju umiejętności czytania: 1. Rola czynników indywidualnych w rozwoju umiejętności czytania; 2. Rola czynników środowiskowo-pedagogicznych w rozwoju umiejętności czytania; 2.1. Czynniki środowiskowe a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.2. Niektóre cechy nauczyciela a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.3. Niektóre wskaźniki oddziaływań rewalidacyjnych a osiągnięcia dzieci w czytaniu; 2.4. Organizacja i warunki kształcenia a osiągnięcia dzieci w czytaniu; Podsumowanie i wnioski; Wykaz literatury; Załączniki; Streszczenie w języku angielskim
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej