20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38540, W.38541, W.38542 (3 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie; Część 1. Problematyka medyczna i psychologiczna dzieci chorych na astmę i alergię: 1. Nawrocka-Kańska B.: Miejsce psychosomatyki w leczeniu chorób przewlekłych u dzieci; 2. Pisiewicz K.: Epidemiologia zapaleń oskrzeli i astmy u dzieci; 3. Doniec Z., Kurzawa R.: Patomechanizm astmy oskrzelowej; 4. Kurzawa R., Jędrys-Kłucjasz U.: Diagnostyka astmy oskrzelowej; 5. Kurzawa R., Doniec Z.: Przewlekłe leczenie astmy oskrzelowej u dzieci; 6. Mazurek H., Clavel R., Springer G.: Wyniki badań własnych nad korelacją testów skórnych RAST i testów swoistej prowokacji oskrzelowej; 7. Kurzawa R., Doniec Z., Jędrys-Kłucjasz U.: Program długoterminowego leczenia astmy oskrzelowej w wieku rozwojowym w warunkach klinicznych oraz obserwacji ambulatoryjnej; 8. Doniec Z., Kurzawa R.: Ocena zastosowania programu długoterminowego leczenia astmy oskrzelowej w wieku rozwojowym w warunkach klinicznych oraz obserwacji ambulatoryjnej; 9. Ostrowski T.: Potrzeby psychiczne dzieci chorych somatycznie; 10. Czajkowski W.: Interpersonalne warunki nawiązania kontaktu w psychoterapii; Część 2. Problematyka pedagogiczna i społeczna dzieci przewlekle chorych: 11. Lohn Z., Ostrowski T., Wyczesany J.: Sytuacja rodzinna dzieci przewlekle chorych; 12. Lohn Z., Ostrowski T., Wyczesany J.: Przeżywanie sytuacji zdrowotnej przez dzieci chore na astmę i alergię i ich rodziców; 13. Lohn Z., Wyczesany J.: Percepcja rodziny przez dzieci chore na astmę; 14. Nawrocka-Kańska B., Kurzawa R., Lohn Z., Ostrowski T., Wyczesany J.: Możliwości uczestnictwa rodziny w procesie leczenia dziecka przewlekle chorego; 15. Maciejewska-Kurzawa G.: Stowarzyszenie formą pomocy dla rodziców i dzieci chorych; Część 3. Podstawowe działania profilaktyczno-rewalidacyjne szkoły: 16. Lohn Z., Ostrowski T., Wyczesany J.: Szkoła w systemie zintegrowanych oddziaływań rewalidacyjnych wobec dzieci przewlekle chorych; 17. Oleńska-Pawlak T.: Uwarunkowania podstawowych oddziaływań profilaktyczno-terapeutycznych pedagogów wobec uczniów przewlekle chorych; 18. Oleńska-Pawlak T.: Znaczenie diagnozy pedagogicznej w pracy z dziećmi przewlekle chorymi i kalekimi; 19. Lohn Z.: Paszport dziecka astmatycznego; Część 4. Zarządzenia w sprawie organizowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi: 20. Zarządzenie Nr 29 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 04.10.1993 w sprawie zasad organizowania opieki nad uczniami niepełnosprawnymi i ich kształcenia - Dz.Urz. Nr 9, 1993; 21. Zarządzenie Nr 30 Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.10.1993 w sprawie organizacji zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów w szkołach publicznych - Dz. Urz. Nr 10, 1993; 22. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.06.1993 w sprawie organizacji i zasad działania publicznych poradni psychologiczno-pedagogicznych oraz innych publicznych poradni specjalistycznych; Noty o autorach
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej