20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39536, W.39538, W.39537, W.39535, W.39534 (5 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; I. Uszkodzenia słuchu - rozróżnienie definicyjne: 1. Klasyfikacja medyczna; 2. Klasyfikacja audiometryczna; 3. Klasyfikacja pedagogiczna; II. Deprywacyjna rola uszkodzenia słuchu w rozwoju językowym dziecka: 1. Upośledzenie słuchu a rozwój języka; 2. Upośledzenie słuchu a rozwój mowy; III. Rozwój języka a rozwój psychospołeczny dziecka niesłyszącego: 1. Rozwój poznawczy; 2. Rozwój emocjonalny i społeczny; IV. Rola języka w edukacji: 1. Język a dojrzałość szkolna; 2. Język a proces nauczania i uczenia się; 3. Język a umiejętność czytania; 4. Język a umiejętność pisania; V. Integracja - nowa koncepcja kształcenia: 1. Integracja w edukacji dzieci niepełnosprawnych; 2. Koncepcje kształcenia integracyjnego dzieci niepełnosprawnych na świecie; 3. Początki i rozwój integracyjnego kształcenia dzieci niesłyszących; 4. Opieka specjalistyczna i kształcenie dzieci niesłyszących w Polsce; VI. Model integracyjnego systemu kształcenia dzieci niesłyszących: 1. Analiza wymagań systemu; 2. Konstrukcja systemu; 3. Próba oceny efektywności systemu; Zakończenie; Bibliografia
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej