20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.39885, W.39978, W.39886, W.39887, W.39976, W.39977 (6 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp - Ewa Mazanek; 1. Rodzina w procesie rewalidacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym: 1.1. Mazanek E.: Rola środowiska rodzinnego w usprawnianiu i wychowaniu dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 1.2. Nowak I.: Problemy rodziców dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym ( refleksje matki ); 1.3. Dońska-Olszko M.: Wychowanie usprawniające dzieci z mózgowymporażeniem dziecięcym w wieku szkolnym ( refleksje nauczyciela-fizjoterapeuty ); 2. Psychopedagogiczne aspekty rozwoju dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym: 2.1. Przyrowski Z.: Dysfunkcje w zakresie integracji sensorycznej i deficyty fragmentaryczne w zespole mózgowego porażenia dziecięcego; 2.2. Stecko E.: Zaburzenia mowy i metody ich wyrównywania u dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 2.3. Mazanek E.: Rozwój umysłowy dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 2.4. Gujska B.: Myślenie operacyjne jako czynnik dojrzałości szkolnej dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 2.5. Przyrowski Z.: Wybrane czynniki wyznaczające sposób zachowania dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 2.6. Awdziewicz A.: Samoocena dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3. Nauczanie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym: 3.1. Loska M.: Dojrzałość szkolna dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.2. Loska M., Przybylska E.: Organizacja procesu nauczania; 3.2.1. Loska M.: Formy nauczania; 3.2.2. Przybylska E.: Programy wykorzystywane w edukacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.2.3. Przybylska E.: Sprawdzenie wiadomości i ocenianie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.2.4. Przybylska E.: Pomieszczenie klasowe; 3.2.5. Loska M.: Rola nauczyciela w nauczaniu dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.3. Sibilska V.: Integracyjny system kształcenia i wychowania; 3.4. Przybylska E.: Nauczanie początkowe dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.5. Loska M.: Nauczanie dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym w wyższych klasach szkoły podstawowej; 3.6. Stąsiek K.: Wybrane aspekty szkolenia zawodowego; 4. Formy pomocy terapeutycznej dzieciom z zaburzeniami ruchowymi pochodzenia mózgowego: 4.1. Dońska-Oleszko M., Lechowicz A.: Komputerowe wspomaganie nauczania dzieci z ciężkim uszkodzeniem narządu ruchu; 4.2. Loska M.: Niewerbalne metody porozumiewania się; 4.3. Tomasik E.: Biblioterapia - nowa metoda w kształceniu i wychowaniu dzieci niepełnosprawnych; 4.4. Konaszkiewicz Z.: Muzyka w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego; Słowniczek terminów; Bibliografia
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej