20256
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37674, W.37672 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; I. Agresja i jej geneza; 1. Agresja jako instynkt; 2. Agresja jako reakcja na frustrację; 3. Agresja jako nabyty popęd; 4. Agresja jako nawyk; II. Wychowanie dzieci agresywnych; 1. Zachowanie agresywne u dzieci; 2. Potrzeby psychiczne dzieci; 3. Kary i nagrody w wychowaniu; 4. Wychowanie bez kar i nagród; III. Psychologiczne metody zmniejszania agresji człowieka; 1. Terapia psychoanalityczna; 2. Terapia behawioralna; 3. Terapia humanistyczna; IV. Projekt terapii pedagogicznej dla dzieci agresywnych w wieku 9-11 lat; 1. Podstawy teoretyczne; 2. Założenia realizacyjne; 2.1. Forma zajęć terapeutycznych; 2.2. Treść zajęć terapeutycznych; 2.3. Organizacja zajęć terapeutycznych; 2.4. Wskazania dla terapeuty; 3. Praktyczne wyniki; 3.1. Rozpoczynam terapię; 3.2. Przebieg zajęć terapeutycznych; 3.3. Zmiany w zachowaniu dzieci po zakończeniu zajęć; V. Profilaktyka zaburzeń zachowania w klasie; 1. Atmosfera porozumiewania w klasie; 2. Kierowanie własnym losem; 3. Uczenie rozumienia innych; Aneks ( Niedokończone historyjki; Wzór protokołu obserwacji ); Bibliografia
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej