20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.36733, W.33575 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp (A. Brzezińska, M. Burtowy); Część 1. Tendencje rozwojowe wychowania przedszkolnego w Polsce: 1. Tendencje rozwojowe wychowania przedszkolnego w Polsce (od okresu międzywojennego do czasów współczesnych) (M. Burtowy); 2. Założenia i treści współczesnego systemu wychowania przedszkolnego (M. Burtowy); Część 2. Wybrane zagadnienia teoretyczne pedagogiki przedszkolnej: 1. Procesy dojrzewania i uczenia się a rozwój dziecka (A. Brzezińska); 2. Prawidłowości rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym (A. Brzezińska); 3. Aktywność zabawowa i jej znaczenie dla rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym (A. Brzezińska); 4. Rola rodziny i przedszkola w zaspokajaniu potrzeb dziecka i kształtowanie jego dojrzałości szkolnej (A. Brzezińska); 5. Psychologiczne postawy ciągłości procesu wychowawczo-dydaktycznego na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego (M. Burtowy); Część 3. Problemy elementarnej nauki czytania i przygotowania do pisania na poziomie wychowania przedszkolnego: 1. Wąskie i szerokie ujęcie umiejętności czytania i pisania (A. Brzezińska); 2. Założenia i treści przygotowania dzieci do nauki czytania i pisania w przedszkolu (M. Burtowy); 3. Analiza treści programowych elementarnej nauki czytania i przygotowania do pisania dzieci 6-letnich (M. Burtowy); 4. Gotowość dziecka w wieku przedszkolnym do czytania i pisania (A. Brzezińska); 5. Ciągłość procesu wychowawczo-dydaktycznego w zakresie elementarnej nauki czytania i pisania na poziomie wychowanie przedszkolnego i nauczania początkowego (M. Burtowy); 6. Etapy działań wychowawczo-dydaktycznych w przygotowaniu dziecka w wieku przedszkolnym do nauki czytania i pisania (M. Burtowy); Część 4. Kształtowanie podstawowych pojęć matematycznych w przedszkolu w kontekście założeń i treści reformy nauczania matematyki w niższych klasach szkoły podstawowej: 1. Założenia i treści reformy nauczania matematyki na poziomie wychowania przedszkolnego i nauczania początkowego (M. Burtowy); 2. Psychopedagogiczne podstawy ciągłości i kształtowania podstawowych pojęć matematycznych w przedszkolu i w klasie I szkoły podstawowej (M. Burtowy)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej