20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41258, W.41023, W.41255, W.41259, W.41025, W.41254, W.41257, W.41024, W.41252, W.41027, W.41251, W.41260, W.41026, W.41253, W.41256 (15 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wprowadzenie; 1. Zagadnienia ogólne - namysł nad wychowaniem, jego funkcją i skutecznością w świetle wprowadzonych reform polskiej edukacji: 1.1. Śliwerski B.: O ( nie )skuteczności wychowania w szkole; 1.2. Flanczewska M.: Wychowanie do integracji jako zadanie w procesie kształcenia nauczycieli i uczniów; 1.3. Dyduch E., Klaczak M.: Kary w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego; 1.4. Ochonczenko H.: Dostęp do edukacji dzieci i młodzieży niepełnosprawnej w świetle unormowań prawnych; 2. Rodzina i jej miejsce w wychowaniu dziecka niepełnosprawnego: 2.1. Minczakiewicz E., Karvelis V.: Normalizacja życia rodziny podstawą edukacji dziecka niepełnosprawnego; 2.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Pozycja i uczestnictwo w życiu rodzinnym młodzieży z lekką niepełnosprawnością intelektualną; 2.3. Szczęsna H.: Bliskie i odległe skutki rozwodu rodziców dla dzieci i młodzieży oraz ich zależność od różnych czynników w świetle literatury przedmiotu i badań własnych; 3. Problemy edukacji i rewalidacji dzieci niepełnosprawnych o zróżnicowanych potrzebach i możliwościach indywidualnych: 3.1. Korzon A.: Znaczenie języka migowego we wczesnej komunikacji dzieci z zaburzeniami słuchu; 3.2. Janiszewska-Nieścioruk Z.: Samoocena w sferze fizyczno-ruchowej i intelektualnej dzieci z lekką niepełnosprawnością umysłową; 3.3. Mastalerz E.: Rewalidacja dzieci przedszkolnych z zaburzonym rozwojem psychomotorycznym; 3.4. Mihilewicz S.: Dysfunkcje w zakresie rozwoju percepcyjno-motorycznego dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym ( mpd ); 3.5. Ostasz J.: Metoda Domana w edukacji dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.6. Dubowska A., Hornik B., Niebrój L., Jadamus-Niebrój D.: Integracja w środowisku zamieszkania dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym; 3.7. Gajdzica Z.: Wychowawcza funkcja podręcznika w procesie kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym; 3.8. Zawiślak A.: Sytuacja bytowa absolwentów szkół zasadniczych zawodowych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej