20256
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41152, W.41092, W.41153, W.41266 (4 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Genez kształcenia zintegrowanego i jej znaczenie dla kształtowania kompetencji uczniów klas początkowych. Adam Mikrut: 1. Z tradycji nauczania całościowego; 2. Rodzime koncepcje wczesnoszkolnego nauczania zintegrowanego; 3. Kształcenie zintegrowane dzisiaj - rozumienie pojęcie i implikacje metodyczne; 4. Metoda ośrodków pracy w świetle założeń kształcenia zintegrowanego; Rozdział 2. Biopsychospołeczna koncepcja niepełnosprawności i jej znaczenie dla funkcjonowania dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych. Janina Wyczesany: 1. Biopsychospołeczna koncepcja niepełnosprawności i jej znaczenie dla edukacji dziecka; 2. Rola edukacji szkolnej w kształtowaniu kompetencji uczniów; 3. Kompetencje nauczyciela w kształceniu dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych; Rozdział 3. Model pomocy dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w nowoczesnej koncepcji kształcenia: 1. Pomoc specjalna uczniom niepełnosprawnym w praktyce szkolnej. Ewa Dyduch; 2. Wykorzystanie ćwiczeń z kinezjologii edukacyjnej w kształceniu zintegrowanym dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Celestyna Grzywniak; Rozdział 4. Pedagogiczna interpretacja wybranych koncepcji programowych: 1. Nowa koncepcja programu nauczania niesłyszących w pierwszym etapie edukacji. Marzena Klaczak; 2. Opanowanie przez uczniów klas początkowych szkoły specjalnej pojęcia liczby naturalnej. Grażyna Tkaczyk; Rozdział 5. Ocena opisowa w edukacji uczniów klas początkowych. Janina Wyczesany: 1. Funkcje i formy ocen szkolnych; 2. Ocena opisowa w praktyce szkolnej uczniów klas początkowych; Aneks ( Obraz metody " Ośrodków pracy " z punktu widzenia jej wartości usprawniających; Fragment świadectwa ukończenia klasy I; Karta do oceny opisowej za I semestr w klasie pierwszej; List do uczennicy; Analiza postępów nauczania i wychowania; Arkusz obserwacyjny ucznia klasy I szkoły specjalnej dla dzieci z upośledzeniem umysłowym lekkiego stopnia )
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej