20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42242, W.42243 (2 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; Część I. Teoretyczne podstawy konstruowania programów: 1. Podstawy teoretyczne planowania pracy lekcyjnej; 1.1. Planowanie tradycyjne i nowoczesne; 1.2. Nauczyciel jako twórca planów i programów edukacyjnych; 1.3. Projektowanie programu działania; 2. Konstruowanie szkolnego programu; 2.1. Zarys koncepcji konstruowania programu; 2.2. Wybór struktury; 2.3. Procedura konstruowania programu; 3. Obszary i cele edukacyjne; 3.1. Ustalenia w odniesieniu do koherentności elementów programu; 3.2. Cele szczegółowe - materiał kształcenia - standardy wynikowe; 4. Organizacja materiału kształcenia, ocena i ewaluacja; 4.1. Wiedza uprzednia ucznia i jej miejsce w doborze materiału; 4.2. Ocenianie i ewaluacja; 4.3.. Przykłady strategii dydaktycznych - procedury osiągania celów; Część II. Praktyczne podstawy konstruowania programów: 1. Program zintegrowany dla sześciolatków; 2. Programy tematyczne dla przedszkoli i klas 1-III szkoły podstawowej; 2.1. Chcę żyć zdrowo; 2.2. Żyjmy zdrowo w pięknym środowisku; 2.3.. Program profilaktyczny - zapobieganie zachowaniom agresywnym; 2.4. Program edukacji regionalnej "W Szczebrzeszynie chrząszcz brzmi w trzcinie"; 2.5.. Jak zostać przedsiębiorcą?; 2.6.. Jesteśmy w zjednoczonej Europie; 3. Projektowanie programu wychowawczego; Zakończenie; Aneks; Bibliografia; Wykorzystane programy
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej