20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43703 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Spis treści: Słowo wstępne od promotora Wstęp Rozdział I Szkoła jako miejsce uczenia się między prawdą a kłamstwem Proces uczenia się Szkoła a sukces Osiągnięcia szkolne Ocenianie a osiągnięcia szkolne uczniów Formy egzaminów Prawda – jedna z nadrzędnych wartości w edukacji Kłamstwo antywartością w edukacji szkolnej Rodzaje kłamstw Rozdział II Zjawisko ściągania na tle literatury przedmiotu Ściąga i plagiat Psychologiczne aspekty ściągania przez uczniów w szkole Przesłanki ściągania zgodnie z behawiorystyczną koncepcją człowieka Ściągający uczeń w świetle koncepcji psychoanalitycznej Aspekty ściągania w poznawczej koncepcji człowieka Prakseologiczne aspekty ściągania w szkole Przedsiębiorczość Ekonomiczność Współzawodnictwo Ściąganie w aspekcie etycznym Wymiar prawny ściągania Uwarunkowania ściągania Motywy ściąganie Ściąganie jako sposób radzenia sobie w sytuacji egzaminacyjnej Rodzaje ściąg Techniki ściągania jako sposób na nieuczenie się Tradycyjne techniki ściągania Techniki ściągania wykorzystujące pomoc człowieka Elektroniczne techniki ściągania Innowacyjne techniki ściągania Postawy nauczycieli wobec ściągania Rozdział III Raport z badań nad ściąganiem w szkołach Cele i metody badań Teren badań Charakterystyka badanej populacji Podmioty ściągające Deklarowane przyczyny ściągania Częstotliwość ściągania Zakres treściowy ściągania Techniki i metody ściągania Źródła ściągania Rodzaje ściąg Możliwości redukcji ściągania w szkołach w opinii uczniów Ocena zjawiska ściągania w kategoriach moralnych Postawy nauczycieli wobec ściągania Wizja szkoły bez ściągania Sądy i wypowiedzi młodzieży na temat ściągania Zakończenie Bibliografia Spis tabel i schematów Aneks
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej