20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43699 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Streszczenie Wprowadzenie Przyczyny zaburzeń mowy i epidemiologia – próba uchwycenia i zdefiniowania zjawiskaU2007 U2007 Zaburzenia mowy u dzieciU2007 U2007 Rodzaje zaburzeń – przyczynyU2007 U2007 Zaburzenia mowy u osób dorosłychU2007 U2007 UdarU2007 U2007 Rozdział 1. Cele i założenia pracyU2007 U2007 Rozdział 2. Prezentacja metody – historia, założenia i opisU2007 U2007 Wprowadzenie metodyU2007 U2007 Teoria i praktykaU2007 U2007 Ogólny opis metodyU2007 U2007 Stosowanie metodyU2007 U2007 MateriałyU2007 Prezentacja przykładówU2007 U2007 OcenyU2007 U2007 Charakterystyka poziomów i kroków Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Historia powstania metodyU2007 U2007 Powstanie Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Czasy współczesneU2007 U2007 Rozdział 3. Jak działa Melodic Intonation Therapy?U2007 U2007 Muzyka i język – dwa światy?U2007 U2007 Śpiew z tekstem, czyli sposób na badanie związków muzyki i językaU2007 U200746 Znaczenie neuronów lustrzanych w rozwoju i terapii mowyU2007 U2007 Efekty stosowania Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa neuronaukowaU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa psychologicznaU2007 U2007 Oddziaływanie Melodic Intonation Therapy – perspektywa językoznawczaU2007 U2007 Szczegółowa analiza materiału zebranego od pacjentówU2007 U2007 Ogólna analiza danychU2007 U2007 SamogłoskiU2007 U2007 SpółgłoskiU2007 U2007 Kontur intonacyjnyU2007 U2007 Uwagi końcoweU2007 U2007 Czynniki leczące w Melodic Intonation Therapy – podsumowanieU2007 U2007 Rozdział 4. Charakterystyka pacjentów biorących udział w terapiiU2007 U2007 Charakterystyka pacjenta w Melodic Intonation TherapyU2007 U2007 Sytuacja pacjenta z zaburzeniami mowy w PolsceU2007 U2007 Osoby dorosłeU2007 U2007 Uczestnicy projektu w warunkach polskichU2007 U2007 Rola środowiska w terapii mowy pacjentów z afazją poudarowąU2007 U2007 Dorośli po udarze – różne przypadki oraz rola środowiskaU2007 U2007 Aspekty etyczne pracy z osobami z afazją poudarową oraz problemami w rozwoju mowyU2007 U2007 Sytuacja dzieci z zaburzeniami mowy U2007 Funkcja zaangażowania rodziny w wykrywaniu nieprawidłowości w rozwoju mowy oraz terapii mowy dzieciU2007 U2007 Selektywny mutyzmU2007 U2007 Melodic Intonation Therapy a selektywny mutyzmU2007 U2007U2007 Opis przypadku osoby cierpiącej na selektywny mutyzmU2007 U2007U2007 Dyskusja i podsumowanieU2007 U2007U2007 Specyficzne zaburzenia językowe (SLI)U2007 U2007U2007 Przypadek nastolatka cierpiącego na specyficzne zaburzenia językoweU2007 U2007 WynikiU2007 U2007 Dyskusja i wnioskiU2007 U2007 Rozdział 5. Opis i przebieg projektuU2007 U2007 Zadania zaplanowane i zrealizowane w ramach projektuU2007 U2007 Przebieg projektuU2007 U2007 Wyniki testu neuropsychologicznegoU2007 U2007 Rozdział 6. Dyskusja, podsumowanie analiz i wnioski końcoweU2007 U2007 BibliografiaU2007
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej