20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43800 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Przedmowa (Krystyna Ferenz) Część I Komunikacja – diagnoza, możliwości językowe i komunikacyjne Joanna Gładyszewska-Cylulko Psychologiczne aspekty języka i mowy Barbara Winczura Zaburzenia rozwoju mowy i komunikacji u małych dzieci z autyzmem Dylematy wczesnej diagnozy autyzmu Katarzyna Kokot Język, mowa i komunikacja u dzieci z FAS – doniesienie z badańU2009U2009 U2009U2009U2009U2009U2009U2009 Bogusława Beata Kaczmarek Mowa i język dzieci z zespołem Downa – czynniki zakłócająceU2009U2009 U2009U2009U2009U2009U2009U2009 Danuta Pluta-Wojciechowska Zaburzenia substancji segmentalnej czy wielowymiarowe zaburzenia rozwoju mowy dzieci z rozszczepem wargi i podniebienia?U2009U2009 U2009U2009U2009U2009U2009U2009 Aneta Kochanowicz Komunikacja z dzieckiem z syndromem apallicznym – dylematy diagnostyczneU2009U2009 Część II Komunikacja – relacje interpersonalne, komunikacja społeczna Paulina Dziadosz, Anna Matkowska Dzieci ze specjalnymi potrzebami komunikacyjnymi – rozważania o możliwościach komunikacyjnychU2009U2009 U2009U2009 Agnieszka Jędrzejowska Wczesne zabawy interakcyjne jako płaszczyzna rozwijania umiejętności komunikacyjnych u dzieci z zespołem DownaU2009U2009 U2009U2009 Bernadeta Szczupał Dziecko z zespołem Möbiusa w komunikacji interpersonalnejU2009U2009 Joanna Konarska Zaburzenia mowy i komunikacji w świetle relacji interpersonalnychU2009U2009 U2009U2009 Małgorzata Przepióra Wybrane aspekty procesu komunikacji u dzieci i młodzieży niedostosowanych społecznieU2009U2009 U2009U2009 Część III Komunikacja – grupa rówieśnicza, edukacja integracyjna Halina Dmochowska Komunikacja dzieci przedszkolnych w grupach integracyjnychU2009U2009 U2009U2009 Jolanta Lipińska-Lokś Wybrane aspekty komunikowania w klasie integracyjnejU2009U2009 U2009U2009 Elżbieta M. Minczakiewicz Sytuacja szkolna uczniów z zaburzeniami mowy w klasie i grupie rówieśniczejU2009U2009 U2009U2009 Anna Regner Kompetencja komunikacyjna dzieci z niepełnosprawnością umysłową w stopniu lekkim w warunkach edukacji integracyjnej i specjalnejU2009U2009 U2009U2009 Część IV Komunikacja – wspomaganie rozwoju i terapia Małgorzata Modelska Wybrane zagadnienia terapii dziecka z zaburzeniami rozwoju mowy i komunikacjiU2009U2009 Teresa Kaczan Wspomaganie rozwoju komunikacji i odżywiania dziecka z rzadką chorobą genetycznąU2009U2009 U2009U2009 Krzysztof Wawrzyn Wspomaganie pozawerbalnej komunikacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym i głębszą niepełnosprawnością intelektualną przez stymulację rozwoju emocjonalnegoU2009U2009 Beata Cytowska, Agnieszka Drzazga Znaczenie i wykorzystanie komunikacji wspomagającej i alternatywnej (AAC) w porozumiewaniu się z osobami z głęboką niepełnosprawnością intelektualnąU2009U2009 U2009U2009 Paweł Cylulko Posługiwanie się prostymi instrumentami perkusyjnymi sposobem bezsłownego komunikowania się dzieciU2009U2009 U2009U2009 Diana Gulińska-Grzeluszka Wspomaganie komunikacji niewerbalnej między dzieckiem a nauczycielem przez muzykoterapięU2009U2009 U2009U2009 Joanna Gładyszewska-Cylulko Wspomaganie komunikacji niewerbalnej osób z niepełnosprawnością wzrokową przez sztukęU2009U2009 U2009U2009 Iwona Jagoszewska Wspieranie komunikacji osób niesłyszących w wirtualnym świecie internetuU2009U2009 U2009U2009 Aneta Rudzińska-Rogoża Wybrane aspekty diagnozy i terapii trudności komunikacyjnych u dzieci z zaburzeniami przetwarzania słuchowegoU2009U2009 U2009
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej