20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43816 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Uczeń niepełnosprawny, uczeń z deficytami – szanse i bariery Anna Brzostek Uczeń słabosłyszący jako uczeń o specjalnych potrzebach edukacyjnych we współczesnej szkole w Polsce Anita Czerwińska Niesłyszący i niedosłyszący uczeń gimnazjalista w grupie rówieśniczej. Odbiór społeczny osoby z defektem słuchu w środowisku szkolnym Danuta Krzyżyk Problemy w komunikacji dzieci z zespołem Aspergera Renata Machalska Pilotażowy program współpracy szkoły specjalnej ze studentami Katedry Pedagogiki Specjalnej Uniwersytetu Łódzkiego Tomasz Pyzik Praca z uczniem z zespołem Aspergera Dominika Kot Praca z uczniem z FAS. Zarys problemu Monika Szymańska Dostosowanie formy i warunków przeprowadzania egzaminów zewnętrznych do specjalnych potrzeb psychofizycznych i edukacyjnych uczniów Problemy i wyzwania w pracy z uczniem zdolnym Marta Kubarek Uczeń zdolny – opinie nauczycieli Monika Banasik Niepowodzenia szkolne uczniów zdolnych w opinii nauczycieli Agnieszka Chłosta-Sikorska Specyfika pracy z uczniem zdolnym na III etapie edukacyjnym (gimnazjum) Magdalena Marzec Indywidualizacja kształcenia uczniów zdolnych na poziomie ponadgimnazjalnym. Wybrane zagadnienia Beata Gałan Przykłady technik kształcenia na odległość w pracy z uczniem o szczególnych zdolnościach językowych Aleksandra Zok-Smoła Trochę więcej o przyimku, czyli jak mówić o tradycji w języku ze zdolnymi gimnazjalistami Rodzaje i formy pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Arleta Magdalena Rogozińska Kreatywna edukacja uczniów z zaburzeniami, dysfunkcjami rozwojowymi oraz ze specyficznymi potrzebami edukacyjnymi w nauczaniu globalnym Dominika Kulczyńska Praca z uczniami mającymi trudności w nauce – opis działań pedagogicznych Marzena Fryszkiewicz Metody aktywizujące i ich wpływ na sukces edukacyjny dziecka w szkole specjalnej Danuta Bula, Jadwiga Jawor-Baranowska Jak obłaskawić syndrom niecierpliwości naszych czasów? Działania nauczyciela Patrycja Gołek Zastosowanie stymulacji polisensorycznej w terapii dziecka niepełnosprawnego intelektualnie Katarzyna Janczulewicz, KatarzynaWieczorek Zastosowanie biblioterapii w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych Marta Kazienko-Szczerbak Specyfika pracy z uczniem dyslektycznym na lekcji VARIA Danuta Bula Negatyw, czyli poezja nastolatków Agnieszka Filipkowska Innowacyjność uczenia się i nauczania języków obcych wśród osób niepełnosprawnych – szanse i bariery MałgorzataWójcik-Dudek Potrzeba teatru. Teatr szkolny a edukacja polonistyczna
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej