20256
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43841, W.43840, W.43839, W.43843, W.43842, W.43845 (6 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp STAROŻYTNOŚĆ Rozdział 1 Instytucje, koncepcje i myśli o wychowaniu w starożytnej Grecji Rozdział 2 Teoria i praktyka wy chowania w starożytnym Rzymie ŚREDNIOWIECZE Rozdział 3 Wychowanie we wczesnym średniowieczu Rozdział 4 Wychowanie między późnym średniowieczem a renesansem RENESANS (ODRODZENIE) Rozdział 5 Renesansowe koncepcje pedagogiczne Rozdział 6 Reformacja i kontrreformacja a wychowanie MIĘDZY RENESANSEM A OŚWIECENIEM Rozdział 7 Narodziny i rozwój realistycznych nurtów w wychowaniu OŚWIECENIE Rozdział 8 Zachodnioeuropejskie wersje oświecenia i ich znaczenie dla teorii i praktyki wychowania Rozdział 9 Oświecenie w Polsce U PROGU CZASÓW WSPÓŁCZESNYCH Rozdział 10 Teoria i praktyka wy chowania u progu czasów współczesnych Rozdział 11 Natywizm i związane z nim kierunki pedagogiczne Rozdział 12 Edukacyjne koncepcje Nowe go Wychowania Rozdział 13 Socjologiczne nurty w teorii i praktyce wy chowania . Rozdział 14 Pedagogika kultury, pedagogika religijna oraz pedagogiczne koncepcje Karola Marksa i Fryderyka Engelsa CZASY WSPÓŁCZESNE Rozdział 15 Wybrane nurty pedagogiczne oraz ich znaczenie dla teorii i praktyki wy chowania PIERWSZE DEKADY TERAŹNIEJSZOŚCI Rozdział 16 Edukacyjny bilans XX i pierwszej dekady XXI wie ku Zakończenie Bibliografia Indeks rzeczowy Indeks osób
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej