20256
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43828, W.43824, W.43825, W.43826, W.43827 (5 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: WPROWADZENIE Rozdział I PARADYGMAT INTERDYSCYPLINARNOŚCI W ORGANIZOWANIU WSPOMAGANIA ROZWOJU - ODMIENNOŚĆ SPOJRZENIA, JEDNOŚĆ DZIAŁAŃ Anna NOWAK - Wsparcie społeczne kobiet z niepełnosprawnością - ujęcie teoretyczne Stanisław JUSZCZYK - Nowe technologie i media cyfrowe w funkcjonowaniu, edukacji i komunikacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych Agnieszka KWITOK - Człowiek niepełnosprawny - wybrane aspekty funkcjonowania w przestrzeni społecznej Mateusz PENCZEK - Autonomia osób z niepełnosprawnością intelektualną z perspektywy etyki troski Anna WÓJCIK - Aktywność ruchowa osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną. Badania pilotażowe Marzena FRYSZKIEWICZ - Wsparcie rodziny dziecka z niepełnosprawnością drogą do wspomagania jego rozwoju Rozdział II EDUKACJA SPECJALNA - POSZUKIWANIE NOWEJ DROGI CZY POWRÓT DO ŹRÓDEŁ Marta NIEMIEC, Natalia STANKOWSKA - Zaburzenia zachowania młodzieży z niepełnosprawnością wzroku (doniesienie z badań) Alina STOSOR - Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z autyzmem Paweł WAWRZAŁA - Google Trends jako narzędzie badawcze w dziedzinie edukacji specjalnej Barbara GRZYB, Gabriela KOWALSKA -Teoria dialogu z rodzicami dziecka niepełnosprawnego w kontekście etapów przystosowawczych do „szczególnego” rodzicielstwa Jerzy WOLNY - Organizacja systemu diagnozowania i klasyfikowania do uczestnictwa w różnych formach aktywizacji społecznej i zawodowej osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną na przykładzie okręgu Enz w Niemczech Aleksandra DOKTOROWICZ - Edukacja dzieci z wadą słuchu - wybrane ujęcia teoretyczne i praktyczne Peter PETROVIĆ - Vychova żiakov s fahkym stupńom duśevnej zaostalosti k spravnemu drżaniutela Barbara GRZYB, Lucyna SZYSZKA, Jagoda POŁEĆ, Jakub JURSZEWSKI - Latarka dla niewidomych sposobem na bezpieczną orientację przestrzenną i aktywizację osób niewidomych i słabo widzących Rozdział III MIĘDZY SEGREGACJĄ A WŁĄCZANIEM Marie VITKOVA - Vyuziti mezinarodni klasifikace 1CF v pristupu k żakum vyzadujicich podpuma opatreni v Kantonu Curych ve svycarsku ve srovnani s Ćeskou Ol’ga RACKOVA - Vybrane aspekty inkluzivneho vzdelavania Monika MORGAŁA - Rola współpracy podmiotów zaangażowanych w pracę z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych na zerowym poziomie edukacyjnym Beata GUMIENNY - Wybrane konteksty sytuacji trudnych w klasach integracyjnych Dariusz DZIUBA - Pedagodzy specjalni a zmiany w systemie edukacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi. Od segregacji do włączenia? Joanna SOBCZYK - Trudności w realizacji obowiązku szkolnego dziecka przewlekle chorego Małgorzata PÓŁTORAK - Wspomaganie rozwoju dzieci z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się - implikacje praktyczne Danuta ULEWICZ-ADAMCZYK - Nauczyciel i rodzic wobec trudności wychowawczych dziecka w edukacji wczesnoszkolnej Katarzyna KAMIŃSKA - Wspomaganie rozwoju dziecka poprzez doskonalenie zmysłów. Zastosowanie materiałów rozwojowych w metodzie Marii Montessori
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej