20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43894 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Podstawy diagnozy interdyscyplinarnej Ewa Wysocka Diagnoza pedagogiczna Specyfika i obszary diagnozy w ujęciu historycznymU2009U2009 Ewa Wysocka Diagnoza psychopedagogiczna Podstawowe pojęcia, przedmiot, problemy i modele diagnozy w naukach społecznychU2009 Beata Kazek, Agnieszka Kapinos-Gorczyca Diagnoza w neurologii dziecięcejU2009U2009 Agnieszka Kapinos-Gorczyca, Beata Kazek Diagnoza psychiatryczna dzieckaU2009U2009 Diagnoza funkcji podstawowych. Wybrane zagadnienia Joanna Skibska Diagnoza funkcjonalna i symptomy zaburzeń funkcji podstawowych Wybrane problemyU2009U2009 Agnieszka Twaróg-Kanus Diagnoza funkcjonalna dziecka z dysfunkcją wzrokuU2009U2009 Irena Polewczyk Diagnoza percepcji słuchowejU2009U2009 Emilia Mikołajewska Diagnostyka motoryki małejU2009U2009 Piotr Wolski Ewolucja rozumienia lateralizacji w naukach podstawowych Implikacje dla diagnozy i interwencji pedagogicznejU2009U2009 Anna Waligóra-Huk Diagnoza procesów integracji sensorycznej dzieckaU2009U2009 Aldona Kopik Diagnozowanie gotowości szkolnej dzieckaU2009U2009 Diagnoza wybranych zaburzeń rozwojowych Marta Korendo, Katarzyna Sedivy Wczesne objawy autyzmuU2009U2009 Marta Korendo Diagnoza zespołu AspergeraU2009U2009 Anna Borzęcka Diagnoza dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym oraz komunikacji alternatywnej i wspomagającej U2009 Gabriela Kowalska Diagnoza dziecka z dystrofią mięśniowąU2009U2009 Wybrane problemy diagnozy logopedycznej Jolanta Panasiuk Zaburzenia mowy u dzieci chorych neurologicznie Diagnoza kliniczna a rozpoznanie logopedyczneU2009U2009 Danuta Pluta-Wojciechowska Czas i istota opieki logopedycznej w przypadku małego dziecka z rozszczepem wargi i podniebieniaU2009U2009 Maria Faściszewska, Jadwiga Agnieszka Tuchowska Narzędzia stosowane w diagnozie jąkania u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnymU2009U2009 Elżbieta M. Minczakiewicz Dyslalia: objawy, przyczyny, klasyfikacje, podstawy diagnozy oraz postępowanie logopedyczne
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej