20256
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43898 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: WstępU202F Rozdział 1. Diagnoza skutków ekskluzji pedagogiki jako dyscypliny naukowej z nauk humanistycznychU202F 1.1. Postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora w dziedzinie nauk społecznych w dyscyplinie pedagogikaU202F 1.2. Postępowania pedagogów o nadanie tytułu naukowego profesora w dziedzinie nauk społecznychU202F 1.3. Postępowania o nadanie stopnia naukowego doktora habilitowanego w dyscyplinie pedagogikaU202F 1.4. Intradyscyplinarna analiza postępowania o nadanie tytułu naukowego profesora oraz stopnia naukowego doktora habilitowanegoU202F 1.5. Pedagogika a reforma dziedzin naukiU202F 1.6. Paradoks urzędniczej ekskluzji profesora z pedagogikiU202F 1.7. Pozytywistyczne ograniczanie młodych naukowcówU202F 1.8. Dydaktyki przedmiotoweU202F Rozdział 2. ProceduryU202F 2.1. WstępU202F U202F 2.2. Wędrówkę po awans zacznijmy od czytania prawaU202F 2.3. Doktorat w awansie naukowym habilitantówU202F U202F 2.4. Co dwie głowy, to nie jedna! Warto być promotorem pomocniczymU202F 2.5. Dwoisty członek komisji habilitacyjnejU202F U202FU2007 2.6. Nowa procedura – łatwa i przyjemna?U202F U202FU2007 2.7. Ucieczka do przoduU202F U202F 2.8. Umorzenie postępowania habilitacyjnegoU202F 2.9. Wniosek komisji habilitacyjnej a uchwała rady wydziału Konflikt czy/i odpowiedzialność?U202F 2.10. Czym kierują się członkowie rady wydziału czy rady naukowej instytutu, wstrzymując się od głosu?U202F 2.11. Nie róbmy wszystkiego na ostatnią chwilęU202F U202F 2.12. Dlaczego wpłaca się darowiznę uniwersyteckiemu wydziałowi z tytułu pokrycia kosztów postępowania habilitacyjnego?U202F Rozdział 3. Osiągnięcia naukowe (nie tylko habilitanta)U202F 3.1. Definicje kluczowych pojęć dotyczących oceny osiągnięć i prac naukowychU202F 3.2. Doktorat z cyklu publikacji?U202F 3.3. Doktorat w dorobku habilitanta 3.4. Paradoks redukcji osiągnięć naukowych 3.5. Parametryczna niepewność i wątpliwości prawneU202F 3.6. Produktywność naukowaU202F U202F 3.7. Jakościowa ocena punktowanych czasopismU202F 3.8. Prawie naukowe czasopisma w procesie grantozy, punktozy i impactfaktorozy?U202F U202F 3.9. Co i komu może przedłożyć habilitant?U202F U202F Rozdział 4. Centralna Komisja do Spraw Stopni i TytułówU202F 4.1. Pytania i odpowiedzi CK dotyczące problemów w postępowaniach naukowychU202F U202F 4.2. Wyniki wyborów członków Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów na kadencję 2017–2020U202F 4.3. Wybory władz Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów – IX kadencja (2017–2020)U202F Rozdział 5. PatologieU202F 5.1. Doceniono mistrza neurochirurgicznych cięć przerzutów nieuczciwości akademickiej do mózgu polskiej naukiU202F U202F 5.2. Kodeks etyczny prowadzenia badań pedagogicznychU202F 5.3. Nauka przeciwko fałszerstwomU202F U202F 5.4. Trudna rola recenzentaU202F U202F 5.5. Akademiccy (anty)klepaczeU202F 5.6. POL-on jako sejf także fałszywych danych o szkolnictwie wyższym i jego kadrachU202F 5.7. Kto „robił” doktorat? 5.8. Jak się „robi” habilitację?U202F U202F 5.9. Słowacka ścieżka patologicznego awansu naukowegoU202F 5.10. Niedobre praktyki recenzenckieU202F 5.11. „Uczciwi doktoranci” anonim pisząU202F 5.12. Nie zawsze skrót „dr” przed nazwiskiem znaczy „doktor” 5.13. Dlaczego nie zostaje im czasu na pracę naukową?U202F 5.14. Czy(m) jest plagiat?U202F 5.15. Science and… plagiarismU202F 5.16. Od niektórych uczonych należy wymagać więcejU202F 5.17. Odsłona kolejnych patologii w szkolnictwie wyższymU202F 5.18. Jak Platforma Obywatelska degenerowała poziom szkolnictwa wyższegoU202F 5.19. Habilitacja – manipulacjaU202F 5.20. Stracone pokolenia pedagogówU202F Rozdział 6. Oczekiwania – prognozyU202F 6.1. Początki nowelizacji ustawy o stopniach naukowych i tytule naukowymU202F U202F 6.2. Stabilizowane akcje na polskie habilitacjeU202F U202F 6.3. Pierwszy projekt Ustawy 2.0 zespołu Marka KwiekaU202F U202F 6.4. Projekt reformy nauki i akademii w Ustawie 2.0 w wydaniu zespołu Arkadiusza RadwanaU202F 6.5. Co nam szykują naukowcy z Uniwersytetu SWPS?U202F Aneks. Dobre praktykiU202F
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej