20256
Book
In basket
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II ; 126)
Autor ukazał, że edukacja integracyjna nie jest czynnikiem dynamizującym rozwój dziecka niepełnosprawnego, nie sprzyja bowiem redukcji narastającego w nim lęku ani osiągnięciu korzystnej pozycji w strukturze klasy, zwiększa natomiast koszty emocjonalne. Efekty edukacji integracyjnej inaczej oceniają nauczyciele prowadzący i wspomagający, a inaczej rodzice. Każda z tych grup wiąże odmienne oczekiwania z tą formą kształcenia. Edukacja integracyjna rzeczywiście „woła o pomoc” profesjonalistów. Praca znajdzie zapewne wielu czytelników. Jest skierowana do specjalistów zajmujących się rehabilitacją i kształceniem osób niepełnosprawnych, pedagogów specjalnych, a także licznej grupy studentów psychologii i pedagogiki oraz rodziców niepełnosprawnych dzieci. Stanowi znaczącą pozycję książkową na temat psychologicznych i pedagogicznych aspektów kształcenia integracyjnego.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. W.44063 (1 egz.)
Notes:
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again