20256
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41380 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp; Rozdział 1. Uwarunkowsnia sukcesu edukacyjnego w pracy z osobami o specjalnych potrzebach edukacyjnych; 1.1. Dziecko o specjalnych potrzebach edukacyjnych - uczeń. Charakterystyka możliwości rozwojowych; 1.1.1. Charakterystyka możliwości rozwojowych dziecka upośledzonego umysłowo w stopniu lekkim na etapie szkoły podstawowej. Sprawozdanie z badań; 1.1.2. Charakterystyka możliwości rozwojowych dzieci z trudnościami w uczeniu się ze szkół ogólnodostępnych na etapie szkoły podstawowej. Sprawozdanie z badań; 1.2. Kształcenie uczniów upośledzonych umysłowo w Polsce; 1.2.1. Kształcenie uczniów o specjalnych ptrzebach edukacyjnych w nowej sytuacji oświatowej; 1.2.2. Klasyfikowanie i promowanie uczniów upośledzonych umysłowo w polskim systemie oświatowym; 1.3. Osiągnięcia szkolne - efekt pracy nauczyciela i uczniów. Przegląd stanu badań nad zagadnieniem; Rozdział 2. Metodologiczne podstawy badań własnych; 2.1. Problematyka badawcza; 2.2. Cele i hipotezy badawcze; 2.3. Teren i grupa badawcza; 2.4. Narzędzia wykorzystane do badań; Rozdział 3. Analiza wyników badań własnych; 3.1. Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych z klas I-III w sytuacji szkolnej; 3.1.1. Poziom wiadomości i umiejętności szkolnych uczniów klas I-III szkół podstawowych specjalnych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i szkół ogólnodostępnych; 3.1.2. Poziom przystosowania szkolnego uczniów klas I-III szkół podstawowych specjalnych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i uczniów szkół ogólnodostępnych na podstawie Kwestionariusza CBI E. S. Schaefera i M. A. Aaronsona; 3.2. Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych z klas IV-VI w sytuacji szkolnej; 3.2.1. Poziom osiągnięć szkolnych z języka polskiego i matematyki uczniów klas IV-VI szkół podstawowych specjalnych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i uczniów ze szkół ogólnodostępnych; 3.2.2. Poziom przystosowania szkolnego uczniów klas IV-VI szkół podstawowych specjalnych dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i uczniów szkół ogólnodostępnych. Na podstawie Kwestionariusza CBI E. Schaefera i M. Aaronsona; Weryfikacja hipotez; Wnioski z badań; Zakończenie; Bibliografia; Aneks ( 1. Ramowy plan nauczania szkoły podstawowej dla upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim. Klasy I-VIII - tygodniowe liczby godzin; Ramowy plan nauczania dla sześcioletniej szkoły specjalnej dla uczniów z upośledzeniem umysłowym w stopniu lekkim )
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej