20256
Brak okładki
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43646, W.43648, W.43645, W.43647 (4 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wstęp Część pierwsza Edukacja i wychowanie w dyskursie nauki Możliwości poznawania, rozumienia i zmiany Typy wiedzy o współczesnej rodzinie jako przykład U2003normatywizmu pedagogiki Narracja. Tożsamość. Wychowanie. Perspektywa przejścia i zmiany Podmiot w narracjach. Biografia. Autobiografia. Tożsamość Pedagogika dyskursywna – nadzieje i możliwości Dwa światy rozwoju. Szkoła wobec iluzji pomocy i wsparcia Nieadekwatna. Nowoczesna szkoła w ponowoczesnym społeczeństwie Przystosowanie czy rozwój? Pytanie o jakość i cel edukacji w szkole wyższej Część druga Codzienność i edukacja Eseje krytyczne Na czym oparta jest Polska? Piękne, miłe, ale czy na pewno mądre? Głos przy okazji debaty o parytetachU2009 Młodzi 2011. Czy czuję Wasz oddech na plecach?U2009 Inni, różni, odmienni. Dziewczynki i chłopcy w wychowaniu domowym i edukacji szkolnejU2009U2009 Nie chcemy do szkoły, czyli krótka historia pewnej reformy Czy prawo może szkodzić? Przez żołądek do... żłobkaU2009U2009 Pusta szkoła, czyli jak spełniają się marzenia Lekcja języka polskiego O nauczycielu doskonałym O globalnym nastolatku i Nauczycielu Mistrzu Elitarne czy egalitarne? Pytanie o szkołę wyższą Zawiedzione nadzieje Zamiast zakończenia – „Po życie sięgać nowe”, czyli pedagodzy o sobie, pedagogice i szkole
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej