Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(56)
Forma i typ
Książki
(56)
Dostępność
dostępne
(55)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(56)
Autor
Bleach Fiona
(9)
Szostak Anna
(5)
Pisula Ewa
(4)
Pilecki Jan
(3)
Świeża Bożena
(3)
Świeża Olga
(3)
Gałkowski Tadeusz
(2)
Grodzka Magdalena
(2)
Kossewska Joanna
(2)
Lansing Margaret
(2)
Mihilewicz Stanisława
(2)
Obuchowska Irena
(2)
Olechnowicz Hanna
(2)
Rakowska Alicja
(2)
Waters Gay
(2)
Wiekiera Ewa
(2)
Yellop Carol
(2)
Ashton-Smith Jacqui
(1)
Attwood Tony
(1)
Baron-Cohen Simon
(1)
Blackstock Edward B
(1)
Bolton Patrick
(1)
Booth Louise
(1)
Bowen Maggie
(1)
Brauner Alfred
(1)
Brauner Francoise
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Cranmer Kathy
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Davis Judith H
(1)
Frith Uta
(1)
Frączak-Faure Olga
(1)
Gabony Peter
(1)
Gałecki Piotr
(1)
Gałkowski Rafał
(1)
Glasson Fiona
(1)
Graham Chris
(1)
Gray Carol
(1)
Hatton Brenda
(1)
Hernik Mikołaj
(1)
Jackson Luke
(1)
Jaklewicz Hanna
(1)
Janeczko Roman
(1)
Jodkowski Mieczysław
(1)
Konstantareas Mary M
(1)
Kosakowski Czesław
(1)
Krajewski Grzegorz
(1)
Logt Renata Van de
(1)
Lundine Vicki
(1)
Michalski Jarosław
(1)
Mil Sławomir
(1)
Moor Julia
(1)
Nowak Anna Maria
(1)
Parker Jonathan
(1)
Pietras Tadeusz
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Plimley Lynn
(1)
Randall Peter
(1)
Reichler Robert Jay
(1)
Sapeta-Czajka Katarzyna
(1)
Schopler Eric
(1)
Schopler Erick
(1)
Seip Jo-Anne
(1)
Smith Catherine
(1)
Stirling Janet
(1)
Suskind Ron
(1)
Sękowska Zofia
(1)
Taylor Bill
(1)
Teluk-Lenkiewicz Anna
(1)
Walczowska-Dutka Maria
(1)
Waters Leslie
(1)
Webster Christopher D
(1)
White Abbie Leigh
(1)
Winczura Barbara
(1)
Witusik Andrzej
(1)
Włodek-Chronowska Jadwiga
(1)
Zabłocki Kazimierz Jacek
(1)
Zaorska Marzenna
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(24)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(56)
Język
polski
(56)
Temat
Dziecko autystyczne
(46)
Autyzm
(12)
Dziecko upośledzone umysłowo
(11)
dziecko autystyczne
(10)
autyzm
(8)
Dziecko niedosłyszące
(6)
Chorzy w rodzinie
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Mowa
(3)
dziecko głęboko upośledzone
(3)
dziecko przewlekle chore
(3)
Biblioterapia
(2)
Choroba Aspergera
(2)
Dziecko
(2)
Kepharta
(2)
Komputery
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(2)
Padaczka
(2)
Piaget, Jean
(2)
Pomoc społeczna
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Rodzina
(2)
dyskalkulia
(2)
dziecko niepełnosprawne
(2)
dziecko niepełnosprawne ruchowo
(2)
dziecko upośledzone umysłowo
(2)
niedorozwój umysłowy
(2)
pedagodzy specjalni
(2)
sprzężone zaburzenia
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Domanna, metoda
(1)
Dziecko głuche
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Dziecko upośledzene umysłowo
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Emocje
(1)
Gry i zabawy
(1)
Grzegorzewska, Maria
(1)
Internaty
(1)
Jackson, Luke (1988- )
(1)
Kannera, koncepcja
(1)
Koncentracja (psychol.)
(1)
Koty
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Ludzie a zwierzęta
(1)
Macierzyństwo
(1)
Metoda Integracji Sensorycznej
(1)
Narządy zmysłów
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Opowiadanie dziecięce
(1)
Pamiętniki angielskie
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Przestępczość nieletnich
(1)
Przywiązanie (psychol.)
(1)
Psycholingwistyka
(1)
Psychoterapia
(1)
Retta, zespół
(1)
Samopomoc
(1)
Samopoznanie
(1)
Sprzężone zaburzenia
(1)
Steiner, Rudolf
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Subkultura
(1)
Szkolnictwo specjalne
(1)
Szkolnictwo zawodowe
(1)
Szkolnictwo zawodowe specjalne
(1)
Szkoła życia
(1)
Uczeń niepełnosprawny
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Upośledzenie umysłowe
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wypalenie zawodowe
(1)
Zespół Downa
(1)
agresja
(1)
dziecko
(1)
dziecko autystyczne- programy nauczania
(1)
holding therapy
(1)
mowa
(1)
młodzież
(1)
nauczyciel
(1)
niedostosowanie społeczne
(1)
niepełnosprawni
(1)
niewidomi
(1)
pedagogika spejalna
(1)
programy nauczania dla dzieci autystycznych
(1)
rehabilitacja (med.)
(1)
samoakceptacja
(1)
terapia kreatywna
(1)
wychowanie seksualne
(1)
wypalenie zawodowe
(1)
zabawy ruchowe
(1)
zakłady lecznicze
(1)
Gatunek
Pamiętniki angielskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
56 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41127 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Każdy Może Być Wielki)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41429, W.41382 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41660, W.42698 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40703, W.40702 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42213 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wstęp; Część 1. Diagnozowanie zaburzeń autystycznych: 1. T. Gałkowski. Fascynacje i nadzieje w badaniach nad autyzmem; 2. A. Gardziel. Wokół diagnozowania autyzmu; 3. J. Kruk-Lasocka. Autyzm czy zespół Aspergera? Wpływ rozbieżności diagnozstycznych na oddziaływanie terapeutyczne; 4. H. Olechnowicz. Refleksje nad diagnozą psychologiczną dziecka na przykładzie dwóch kontrastujących procedur badawczych; 5. J. Grochowska. Wczesne diagnozowanie autyzmu z pomocą kwestionariusza CHAT; 5. K. Markiewicz, E. Ciećkiewicz. Diagnostyczne różnicowanie autyzmu wczesnodziecięcego; 6. M. Zaorska. Blindyzmy a zachowania przypominające zachowanie autystyczne u dzieci z równoczesnym uszkodzeniem słuchu i wzroku; Część 2. Wczesna interwencja i terapia w autyzmie: 1. A. Budzińska, I. Kubach. Zastosowanie terapii behawioralnej we wczesnej interwencji wobec dzieci autystycznych; 2. J. Grochowska, M. Ratajczak. " Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u dzieci " - metoda C. Sutton w pracy z rodzicami dzieci z autyzmem. Prezenatcja czteroletnich doświadczeń; 3. B. Grochmal-Bach, E. Lubińska. Wykorzystanie terapii kreatywnej dla nadania sensu światu zmysłowemu dziecka autystycznego; 4. M. Wlazło. Indywidualna terapia wychowawcza dzieci z autyzmem na przykładzie metod pracy w Dziennym Ośrodku Terapeutyczno-Edukacyjnym dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem w Szczecinie; 5. M. Sekułowicz. Wykorzystanie metody Marii Montessori w rpacy z dziećmi autystycznymi; 6. G. Makiełło-Jerża, I. Kaiser-Grodecka. Stymulacja rozwoju dziecka autystycznego jeko metoda terapii; 7. A. Ciupa. Terapia chłopca autystycznego - czyli podróż w głąb czasu; 8. R. A. Różalska, K. Mironowska, E. Kondracka. Wspomagana komunikacja w zespole Retta ( RS ) ( na przykładzie pracy z jedenastoletnią dziewczynką z RS ); Część 3. Wychowanie i nauczanie osób z autyzmem: 1. E. M. Minczakiewicz. Socjalizacja dziecka autystycznego oprzez zabawę; 2. G. Stano. Zastosowanie metody Knilla w indywidualnym nauczaniu dziecka autystycznego; 3. E. Olewicz, J. Chtomik, M. Ilis, M. Syczyło. Edukacja dzieci z autyzmem w szkole masowej; 4. Albumy aktywności. Uniezależnienie dziecka autystycznego od pomocy dorosłych; Cześć 4. Osoba z autyzmem i jej rodzina: 1. J. Wyczesany, A. Ucinyk. Wybrane aspekty funkcjonowania rodzeństwa dzieci autystycznych; 2. J. Błeszyński. Rozwój emocjonalny dzieci autystycznych i ich rodzeństwa w świetle badań Testem Piramid Barwnych K. W. Schaie i P. Heissa; 3. M. Wroniszewska. Jak rozmawiać z dzieckiem o jego autyzmie?; 4. E. Pisula. Pomoc rodzicom autystycznych dzieci; 5. A. Garncarz-Podlasko. Sytuacja psychospołeczna rodziców dzieci autystycznych w kontekście zespołu wypalania sił; 6. A. Maurer. Ocena jakości życia jako kryterium wzajemnego przystosowania między osobami z autyzmem a ich otoczeniem; 7. K. Arczyński, M. Walczak. Założenia i działanie Klubu Aktywności oraz miejsce dorosłych osób autystycznych w tej placówce; Nota o autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40778, W.43877 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa - Hanna Olechnowicz; Część 1. Biografie: 1. Ciupa A.: Terapia dziecka autystycznego - podróż w głąb czasu; 2. Biernacka E.: Autyzm - nienasycony głód; 3. Biernacka E.: Kamila - talent rysunkowy; 4. Staniczek A., Bala J.: Andrzej - autystyczny mistrz liter i cyfr; 5. Porębska M.: Ofiarowuję ci kołysankę; 6. Gut J.: Bez czasowników; 7. Gut J.: Zaczarowane ziele; 8. Zeprzałka A.: " Rozmowy o życiu "; 9. Dąbrowska T.: Dziecko dziecku terapeutą; 10. Chrzanowska B.: Wyzwolił mnie śmiech; 11. Bala J.: Czego szukał i co znalazł rozbiegany Krzyś?; 12. Warsińska A.: Kary a autoagresja; 13. Krawczyk F.: " Jeszcze raz się urodzić, malutka być "; Część 2. Różnorodność mowy dotyku: oplatanie i przygarnianie: 14. Gut J.: Dotyk psiej łapy; 15. Pętlewska H.: Rozmowy dłoni; 16. Zegarek L.: Jeszcze o zetknięciach rąk; 17. Piszczek M.: Kuba; 18. Gut J.: Wprowadzenie ład; 19. Gut J.: Dziecko dziecku terapeutą w Domu Pomocy Społecznej; 20. Zeprzałka A.: Opleć mnie sobą; 21. Gut J.: By nie musiała sama siebie oplatać; 22. Zamojska T.: " Koralikowa terapia "; 23. Turlejska-Walewska H., Rękawek M.: Bezpieczny w "kokonie"; Część 3. Epizody terapeutyczne, dające do myślenia: 24. Bielecka M.: Kąpiel Joasi; 25. Olechnowicz H.: Co i jak może zrozumieć niemowlę; 26 Olechnowicz H.: Nawiązać dialog w paroksyzmie krzyku; 27. Warsińska A.: Hej!; 28. Trybuś M.: Słowo-klucz; 29. Falicka A.: Krótki, ale znaczący epizod - " Ja obdarzające "; 30. Bubrowska A.: Terapeuta "wspólnikiem" obsesji; 31. Szyszkowska B.: Domowa szkoła miłości - program terapeutyczny dla całej rodziny; 32. Bielecka M.: Agresja zrytualizowana zbliża partnerów; 33. Olechnowicz H.: Wstrząsy; 34. Olechnowicz H.: Odległe skutki diagnozy; 35. Olechnowicz H.: " Żywe wiązanie "
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40730, W.40540, W.40541 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43114 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. d43958 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41807, W.41806 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38548, W.38551, W.40445, W.38552, W.38550, W.38549, W.40444, W.40443 (8 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9930, W.p9953 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: 1. Przedstawienie dwojga dzieci z autyzmem; 2. Stawianie diagnozy; 3. Radzenie sobie z trzymaną wiadomością; 4. Co powoduje autyzm?; 5. Mózg; 6. Problemy psychologiczne; 7. Inteligencja i specjalne talenty; 8. Edukacja: co można zrobić?;9. Inne terapie; 10. Leczenie farmakologiczne; 11. Okres dojrzewania i wiek dorosły; Załącznik 1. Towarzystwa i stowarzyszenia międzynarodowe na rzecz dzieci i dorosłych z autyzmem; Załącznik 2. Dwa systemy diagnozowania autyzmu, stosowane przez psychiatrów; Załącznik 3. Niektóre przykłady terapii behawioralnej w zastosowaniu do specyficznych problemów; Zalecana literatura; Słownik terminologiczny; Indeks
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40521, W.40520 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Przedmowa do wydania drugiego, zmienionego; Od redaktora; Wprowadzenie; 1. Uwarunkowania efektywnego oddziaływania terapeutycznego w pracy z osobami autystycznymi; 2. Wczesne wykrywanie autyzmu i efekty wczesnej terapii; 3. Dylematy związane z terapią behawioralną stosowaną wobec osób autystycznych; 4. Metoda Integracji Sensorycznej w diagnozie i terapii dzieci z autyzmem; 5. Dziecko autystyczne w kręgu muzyki; 6. Muzykoterapia w pracy z dzieckiem autystycznym; 7. Metoda Knillów z elementami stymulacji polisensorycznej w terapii dzieci autystycznych; 8. Wykorzystanie metody Ruchu Rozwijającego w terapii dziecka z głębokimi deficytami rozwojowymi-autystycznego; 9. Metoda Dobrego Startu w pracy z dziećmi autystycznymi; 10. Metoda Felicie Affolter; 11. Metoda Stymulowanych Seryjnych Powtórzeń Ćwiczeń (SSP) - Zbigniewa Szota; 12. Wybrane metody wykorzystywane w pracy z dzieckiem autystycznym z głębokimi zaburzeniami w rozwoju; 13. Program autorski i jego miejsce we współczesnej edukacji dzieci ze specyficznymi potrzebami; 14. Gdzie szukać pomocy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42902, W.42974, W.42975, W.42901 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Żyć z Autyzmem)
Streszczenie: Zawiera spis organizacji zajmujących sie autyzmem w Polsce - maj 2005 r.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9931, W.p9958 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Wprowadzenie; Rozdział 1. Ogólne zasady kształtowania się więzi emocjonalnych w rodzinie i ich zaburzenia: 1. Przywiązanie dziecka do matki i skutki tego procesu; 2. Zróżnicowane skutki zakłóceń w tworzeniu się przywiązania; 3. Trudności w tworzeniu się przywiązania u dzieci autystycznych; 4. Rodzina jako źródło pozytywnych doświadczeń i jej znaczenie dla rozwoju dziecka; 5. Dziecko niepełnosprawne w rodzinie; 6. Rodzice dzieci autystycznych w roli " kozłów ofiarnych "; 7. Współczesne koncepcje psychoanalityczne dotyczące autyzmu; 8. Depresja u dzieci i jej psychoanalityczne interpretacje; Rozdział 2. Rodzina wychowująca dziecko autystyczne: 1. Pierwsze próby psychogennych interpretacji; 2. Ekologia i etologia a funkcjonowanie rodziny; 3. Stresy rodzinne związane z niepełnosprawnością dziecka; 4. Czynniki warunkujące zaakceptowanie dziecka niepełnosprawnego w rodzinie; Rozdział 3. Rodzice świadkami patologicznego rozwoju dziecka: 1. Ograniczenia poznawcze i społeczne charakteryzujące autyzm w ujęciu psychoanalizy; 2. Formy komunikowania się rodziców z profesjonalistami w sprawach dotyczących pomocy dziecka; 3. Dostosowanie pomocy specjalistycznej do indywidualnych potrzeb dziecka i jego rodziny; 4. Nowe idee, sprzeczne zalecenia i sytuacja rodziców; 5. Podstawowe potrzeby rodziców w wymianie informacji z profesjonalistami; Rozdział 4. Charakterystyka zespołu wypalania się sił: 1. Czynniki wpływające na powstanie zespołu wypalania się sił; 2. Badania własne nad zespołem wypalania się sił; 3. Wsparcie społeczne a wypalanie się sił u rodziców; 4. Formy pomocy rodzicom w wychowaniu dzieci autystycznych; Rozdział 5. Wychowanie i opieka a nowe jakości życia: 1. Priorytety wychowawcze a oddziaływanie rodziny; 2. Rozwijanie kompetencji komunikacyjnej jako jeden z celów wychowawczych; 3. Budowanie zaufania do siebie i do innych; 4. Prawo do szacunku i do inności; 5. Zmiany w dotychczasowych funkcjach i strukturach wychowania i usprawniania; 6. Model rehabilitacji oparty na społeczności lokalnej; Rozdział 6. Ogólne zasady opieki szkolnej przeznaczonej dla dzieci autystycznych: 1. Specyficzne aspekty procesu dydaktycznego; 2. Metoda ułatwiania komunikacji w procesie wychowania i nauczania dzieci autystycznych; 3. Zróżnicowane potrzeby wychowawcze i dostosowanie do nich oddziaływania; 4. Niektóre uwarunkowania postępów w nauce w zależności od cech indywidualnych i realizowanego programu zajęć; 5. Dzieci dotknięte autyzmem o wyższym poziomie intelektualnym; Rozdział 7. Zasady dotyczące ustrukturowanego podejścia w programach szkolnych: 1. Uwagi wstępne; 2. Z doświadczeń ośrodków amerykańskich; 3. Deficyt w uspołecznieniu a strategie wychowawcze; 4. Podstawowe etapy w realizacji programu wychowania i nauczania grupowego; 5. Stymulowanie aktywności psychoruchowej w interakcji społecznej; 6. Badania nad zdolnością klasyfikowania prostego układu bodźców wzrokowych ( kolorów i kształtów ); Rozdział 8. Usprawnianie dziecka autystycznego w szkole specjalnej: 1. Założenia ogólne; 2. Teoretyczne podstawy badań i pojawiające się pytania; 3. Charakterystyka dzieci objętych badaniami; 4. Metody badań i rejestrowania wyników; 5. Analiza i interpretacja ocen dotyczących postępowania usprawniającego; 6. Programy postępowania usprawniającego; 7. Efekty procesu usprawniającego; 8. Podsumowanie wyników; Zakończenie; Aneks: Karta rejestrowania postępów w rozwoju dziecka; Program nauczania przeznaczony dla dzieci autystycznych ( kl. I-IV ); Karta Praw osób autystycznych; Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38555, W.38556, W.39709 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9929, W.p9954 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9955, W.p9932 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.37084, W.37204 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9934, W.p9952 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej