Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(31)
Forma i typ
Książki
(30)
Pliki i bazy danych
(1)
Dostępność
dostępne
(30)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Autor
Mihilewicz Stanisława
(5)
Kulesza Ewa Maria
(4)
Lewandowska Kinga
(3)
Kaja Barbara
(2)
Pisula Ewa
(2)
Schopler Eric
(2)
Bashford Ann
(1)
Chrzanowska Iwona
(1)
Dykcik Władysław
(1)
Franczyk Anna
(1)
Hulek Aleksander
(1)
Jegier Aneta
(1)
Jodłowska Bogusława
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Landrus Rhoda
(1)
Lansing Margaret D
(1)
Marcus Lee M
(1)
Mesibov Gary
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Parys Katarzyna
(1)
Pecyna Maria Bogumiła s
(1)
Piszczek Maria
(1)
Reichler Robert Jay
(1)
Rola Jarosław
(1)
Sadowska Ludwika
(1)
Samaluk Andrzej
(1)
Schaffer Bruce
(1)
Twardowski Andrzej
(1)
Zalewska Marina
(1)
Zasępa Ewa
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(28)
1990 - 1999
(2)
1970 - 1979
(1)
Kraj wydania
Polska
(31)
Język
polski
(31)
Temat
Dziecko
(14)
Dziecko upośledzone umysłowo
(14)
Dziecko upośledzone
(10)
Dziecko autystyczne
(4)
Dziecko chore
(4)
Dziecko niedosłyszące
(4)
Autyzm
(3)
Dziecko niewidome
(3)
Gry i zabawy
(3)
Muzykoterapia
(3)
Psychoterapia
(3)
dziecko upośledzone umysłowo
(3)
Dziecko głuche
(2)
Dziecko upośledzone fizycznie
(2)
Komputery
(2)
Nadpobudliwość psychoruchowa
(2)
Osobowość
(2)
Piaget, Jean
(2)
Porażenie mózgowe dziecięce
(2)
Zespół Downa
(2)
autyzm
(2)
dyskalkulia
(2)
dziecko
(2)
Agresja (psychol.)
(1)
Choroba Aspergera
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dziecko upośledzone umysowo
(1)
Dziecko upośledzone umysłowo a rodzina
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Emocje
(1)
Komunikacja niewerbalna
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Montessori, Maria
(1)
Mowa
(1)
Niepełnosprawni
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Psychiatria dzieci i młodzieży
(1)
Psychologia kliniczna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Psychologia rozwojowe
(1)
Rehabilitacja (med.)
(1)
Resocjalizacja
(1)
Retta, zespół
(1)
Samobójstwo
(1)
Syndrom Nieadekwatnych Osiągnięć
(1)
Testy
(1)
Układ nerwowy
(1)
Zaburzenia psychomotoryczne
(1)
agresja (psychol.)
(1)
czas wolny
(1)
dziecko upośledzone
(1)
elektroencefalografia
(1)
elektrofizjologia
(1)
gry edukacyjne
(1)
gry i zabawy
(1)
kształcenie integracyjne
(1)
mózg
(1)
neuropsychologia
(1)
ocena opisowa
(1)
pedagogika majeutyczna
(1)
stres
(1)
testy
(1)
wychowanie
(1)
wychowanie przedszkolne
(1)
31 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Płyta CD: Wspomaganie rozwoju i rehabilitacji dzieci z genetycznie uwarunkowanymi zespołami zaburzeń
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41593 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41693 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Psychologia kliniczna)
Na okł.: Diagnoza i terapia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42273 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41383 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41634 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41702, W.42701, W.41745, W.41744, W.42124 (5 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42222, W.42505 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41337 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41461 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: I. Przedmowa: 1. Dla kogo przewidziany jest program?; 2. Cele programu; 3. Metody, formy i zasady pracy wykorzystywane przy realizacji programu; 4. Współpraca z rodzicami; 5. Treść i struktura programu; 6. Funkcjonowanie w środowisku; 6.1. Czynności samoobsługowe; 6.2. Nawiązywanie kontaktów społeczno-emocjonalnych; 6.2.1. Dziecko poznaje siebie; 6.2.2. Dziecko i jego rodzina; 6.2.3. Dziecko wśród innych dzieci; II. Poziom zmysłowy - czyli poznawanie poprzez zmysły: 1. Ćwiczenia rozwijające zmysł dotyku; 1.1. Ćwiczenia zmierzające do poznania samego siebie; 1.2. Ćwiczenia zmierzające do poznania doznań termicznych; 1.3. Ćwiczenia zmierzające do rozpoznania różnych struktur powierzchniowych; 1.4. Ćwiczenia zmierzające do poznania drugiej osoby, sposobów komunikowania się z drugim człowiekiem, przekazywaniu mu informacji i emocji; 2. Ćwiczenia rozwijające zmysł smaku i węchu; 3. Ćwiczenia rozwijające percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-słuchową; 4. Ćwiczenia rozwijające percepcję słuchową; 4.1. Ćwiczenia wrażliwości słuchowej; 4.2. Ćwiczenia wstępne do nauki mowy; 5. Ćwiczenia rozwijające sprawność ruchową; Arkusz obserwacyjny rozwoju dziecka - na poziomie zmysłowym; III. Poziom poznawczy: 1. Ćwiczenia rozwijające percepcję i pamięć wzrokową; 2. Ćwiczenia percepcji, pamięci słuchowej i koordynacji; 2.1. Ćwiczenia wrażliwości słuchowej; 2.2. Ćwiczenia spostrzegawczości słuchowej i koordynacji słuchowo-wzrokowej; 3. Rozwój mowy i myślenia; 4. Ćwiczenia motoryki dużej i małej; 5. Ćwiczenia orientacji przestrzennej; 5.1. Ćwiczenia rozwijające orientację w schemacie własnego ciała; 5.2. Ćwiczenia orientacji w schemacie ciała drugiej osoby stojącej naprzeciw; 5.3. Ćwiczenia orientacji w przestrzeni; Arkusz obserwacyjny rozwoju dziecka - na poziomie poznawczym; IV. Poziom odkrywczo-badawczy: 1. Ćwiczenia rozwijające i usprawniające percepcję wzrokową i koordynację wzrokowo-ruchową; 2. Ćwiczenia percepcji i pamięci słuchowej oraz koordynacji słuchowo-ruchowej; 2.1. Ćwiczenia wrażliwości słuchowej i różnicowanie dźwięków niewchodzących w skład mowy ludzkiej; 2.2. Ćwiczenia rytmizujące; 2.3. Ćwiczenia rozwijające mowę, myślenie i wzbogacające słownik; 3. Ćwiczenia motoryki dużej i małej; 4. Ćwiczenia orientacji przestrzennej; 4.1. Zabawy doskonalące świadomość własnego ciała oraz ćwiczenia wdrążające do gospodarowania własnymi ruchami; 4.2. Zabawy rozwijające pojęcia dotyczące kierunków w przestrzeni; 4.3. Ćwiczenia i zabawy wyrabiające orientację w schemacie drugiej osoby; 4.4. Zabawy kształtujące określenia dotyczące położenia przedmiotów w przestrzeni ( określenie miejsca, kierunku ); 4.5. Zabawy rozwijające pamięć ruchową i koordynację wzrokowo-ruchową; Arkusz obserwacyjny rozwoju dziecka - na poziomie odkrywczo-badawczym; V. Poziom abstrakcyjno-symboliczny: 1. Ćwiczenia z zakresu percepcji wzrokowej; 2. Ćwiczenia w zakresie percepcji słuchowej; 2.1. Ćwiczenia rozwijające słuch fonematyczny oraz analizę i syntezę słuchową; 2.2. Ćwiczenia z zakresu rozwoju słuchu fonetycznego; 2.3. Ćwiczenia doskonalące pamięć słuchową i słowną; 2.4. Ćwiczenia doskonalące wypowiedzi dzieci ( mowę i myślenie ); 3. Ćwiczenia motoryki dużej i małej; 4. Ćwiczenia orientacji przestrzennej i kierunkowej; 4.1. Ćwiczenia kształtujące orientację w kierunkach oraz pamięć ruchową; 4.2. Ćwiczenia rozwijające wyobraźnię kinestetyczno-wzrokowo-ruchową; 4.3. Ćwiczenia wdrażające do zwalniania napięcia stawowo-mięśniowego motoryki małej dłoni i palców; 4.4. Ćwiczenia grafomotoryczne przygotowujące do nauki pisania; Arkusz obserwacyjny rozwoju dziecka - na poziomie abstrakcyjno-symbolicznym; Bibliografia; Aneks. Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej [w sprawie podstawy programowej wychowania przedszkolnego, kształcenia ogólnego w poszczególnych typach szkół oraz kształcenia w profilach w liceach profilowanych - MK]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41270, W.41175, W.41176 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia Pedagogiczne / Polska Akademia Nauk. Komitet Pedagogiczny ; red. Bogdan Suchodolski ; T.XL)
Streszczenie: Przedmowa; Referaty główne: 1. A. Hulek. Współczesne kierunki rozwoju pedagogiki specjalnej; 2. O. Lipkowski. Ukierunkowanie pedagogiki specjalnej postępem nauki i przemianami społeczno-politycznymi; 3. Z. Sękowska. Interdyscyplinarny charakter pedagogiki specjalnej; 4. H. Larkowa. Psychologiczne podstawy integracji uczniów z odchyleniami; 5. T. Gałkowski. Podstawy wczesnej rewalidacji dzieci z wrodzonymi upośledzeniami; 6. I. Stawowy-Wojnarowska. Kryteria doboru treści programowych dla szkół specjalnych; 7. S. Larecki. Stan i potrzeby w zakresie kształcenia pedagogów specjalnych; 8. F. Jaorsz. Aktualny stan i perspektywy rozwoju kształcenia specjalnego w Polsce Ludowej; Doniesienia: 1. J. Kostrzewski. System wczesnej diagnozy potrzeb dzieci z odchyleniami od normy; 2. K. Kirejczyk. Problem upośledzonych i odchylonych w rozwoju w wysoko rozwiniętym społeczeństwie socjalistycznym i możliwość ich integracji z normalnymi w procesie kształcenia oraz w życiu; 3. H. Borzyszkowska. Rola rodziny i jej zadania w kształceniu jednostek upośledzonych; 4. K. Pospiszyl. Potrzeba ukierunkowania pracy rewalidacyjnej w zależności od cech psychicznych wychowanka; 5. P. Klimaszyk. O modernizacji technologii kształcenia dzieci upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim; Dyskusja: Halina Zalewska-Trafisz, Marcin Balcerek, Helena Larkowa, Kazimierz Czarnecki, Oton Lipkowski, Szczepan Larecki, Janusz Kostrzewski, Leon Kaczmarek, Kazimierz Kowańdy, Aleksander Hulek, Bogdan Hoffmann, Irena Obuchowska, Jerzy Marek Nowak, Zofia Sękowska, Franciszek Jarosz, Jan Dziedzic, Urszula Eckert, Kazimierz Pospiszyl; Aleksander Hulek. Podsumowanie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.30235, 30659 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41203 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zindywidualizowana ocena i terapia dzieci autystycznych i z zaburzeniami w rozwoju ; T.4)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.41171 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.38844, W.38843, W.38881 (3 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40579 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42116 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.42117 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej