Sortowanie
Źródło opisu
Katalog pedagogika
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Dąbrowska Urszula
(1)
Karwowska-Struczyk Małgorzata
(1)
Kuchcińska Maria
(1)
Rączkowska Marzena
(1)
Woodhead Martin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Wychowanie w przedszkolu
(2)
Dziecko
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Przedszkola
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Żłobki
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.p9915, W.p9919 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Streszczenie: Rozdział 1 Oddziaływania edukacyjne metodą zadaniową, czyli krzywe zwierciadło teorii WprowadzenieU202FU202F Ingerencja w rozwój vs. wspomaganie dążności do rozwojuU202FU202FU2007 Praktyczne konsekwencje wykorzystywania regulowanej funkcji zadaniaU202FU202FU2007 Możliwość współpracy przy rozwiązywaniu zadania złożonegoU202FU202FU2007 Praktyczne konsekwencje nadawania organizacyjnych form aktywności uczniówU202FU202FU2007 Rozdział 2 Stopniowanie trudności w świetle teorii metody zadaniowej, czyli dwa krzywe zwierciadła (teorii i praktyki) Aktywność sprawczym czynnikiem rozwojuU202FU202FU2007 Najprostsze sposoby stopniowania trudnościU202FU202FU2007 Dochodzenie do algorytmu stopniowania trudnościU202FU202FU2007 Przykłady podporządkowania praktyki stawiania zadań dydaktycznych opisanej teorii stopniowania trudnościU202FU202F Rozdział 3 PUS – o trzech stopniach trudności – w przedszkolnej edukacji matematycznej, czyli praktyka w krzywym zwierciadle teorii (Małgorzata Sopel) WprowadzenieU202FU202F Wybrane treści programowe edukacji matematycznej w przedszkoluU202FU202F Eksperymentalne zastosowanie PUS o trzech stopniach trudności w przedszkolnej edukacji matematycznejU202FU202F Autorska wersja PUS Małgorzaty SopelU202FU202F Przebieg i wyniki badań eksperymentalnych w przedszkoluU202F Podsumowanie badań eksperymentalnychU202FU202F ZakończenieU202FU202F Załączniki Załącznik nr 1. Opowiadanie Proste pytanieU202FU202F Załącznik nr 2. Kształtowanie pojęć matematycznych w programie wychowania przedszkolnego dla dzieci 3–6-letnich autorstwa Henryki CzerniawskiejU202FU202F Załącznik nr 3. Fragment podstawy programowej wychowania przedszkolnego dla przedszkoli, oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych oraz innych form wychowania przedszkolnego (z 14 lutego 2017 roku)U202FU202F Załącznik nr 4. Analiza stopnia trudności wariantów zadańU202FU202F Załącznik nr 5. Autorska wersja PUS Małgorzaty SopelU202FU202F Załącznik nr 6. Testy opracowane przez Małgorzatę Sopel dla własnych badań eksperymental
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.43916 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W.40354, W.42632 (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej